Opravy od Massoth

Massoth, PIKO, LGB

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod G_Zahrada » úte 27. kvě 2014 7:48:58

digitalista píše:Soft samozřejmě upgradovat můžete, je ale otázkou, jestli si třeba kvůli jednomu dekodéru, který jste koupil s mašinou, budete pořizovat soft a programovací modul. Problém je ale většinou opačný, např. dekodér má 16 zvukových funkcí ale vy máte na ovladači jen 4 tlačítka. Nebo že soft centrály neumožňuje programovat některá CV dekodéru Nebo centrála, popř. dekodér neumí programovací režim PoM na trakční koleji, automatické zastavení v zastávce a následný rozjezd.....atd. atd. atd...každopádně by ale neměly být problémy se základními funkcemi.

To je zajímavé........Já se vždy domníval, že digitál si člověk pořizuje proto (když už za to dá ty peníze), aby mohl jednak programovat CV (tedy i zvuky a zastavení v zastávce, zastavení u návěstidla, rozpojování souprav) a také upgradeovat soft (pokud je to nutné a nezbytné) a ne proto aby mohl říkat: jezdím taky na digitál (chápu že se pro druhý případ také pár jedinců najde). :? :?:
PS: Programovací "režim PoM" je že mohu programovat CV na dekodéru přímo na kolejišti a nepotřebuji k tomu programovací kolej a rozhraní PC+PC?
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod digitalista » úte 27. kvě 2014 10:39:55

G_Zahrada píše:
digitalista píše:Soft samozřejmě upgradovat můžete, je ale otázkou, jestli si třeba kvůli jednomu dekodéru, který jste koupil s mašinou, budete pořizovat soft a programovací modul. Problém je ale většinou opačný, např. dekodér má 16 zvukových funkcí ale vy máte na ovladači jen 4 tlačítka. Nebo že soft centrály neumožňuje programovat některá CV dekodéru Nebo centrála, popř. dekodér neumí programovací režim PoM na trakční koleji, automatické zastavení v zastávce a následný rozjezd.....atd. atd. atd...každopádně by ale neměly být problémy se základními funkcemi.

To je zajímavé........Já se vždy domníval, že digitál si člověk pořizuje proto (když už za to dá ty peníze), aby mohl jednak programovat CV (tedy i zvuky a zastavení v zastávce, zastavení u návěstidla, rozpojování souprav) a také upgradeovat soft (pokud je to nutné a nezbytné) a ne proto aby mohl říkat: jezdím taky na digitál (chápu že se pro druhý případ také pár jedinců najde). :? :?:
PS: Programovací "režim PoM" je že mohu programovat CV na dekodéru přímo na kolejišti a nepotřebuji k tomu programovací kolej a rozhraní PC+PC?


Podrobněji reagovat by bylo psaní na celý den. Takže jednoduše :
1/ programovat CV - pokud koupíte loko v digitálu a není vaše první, tak přeprogramujete pouze CV 1 adresu (nepotřebujete žádný PC modul ani počítač, měla by to umět každá centrála) a jedete. Pokud vlastníte loko, která umožňuje přímou instalaci dekodéru a koupíte dekodér, nebo loko+zvukový dekodér pro tento model, nainstalujete, zase přeprogramujete CV 1 a jedete. Vše ostatní je nastaveno od výrobce. TEČKA.
2/ Na zvuku není co programovat..........možná přiřazení jednotlivých zvuků pod jiná tlačítka. Nevím, proč bych to ale dělal..........TEČKA.
3/ Zastavení v zastávce a u návěstidla. To samozřejmě samotná centrála neřeší, k tomu potřebuji další komponenty. .......TEČKA.
4/ Rozpojování souprav. Pokud myslíte např. spřáhlo Massoth, je to jen další komponent jako např. žárovky osvětlení, kouřový generátor ovládaný přes některý z funkčních výstupů dekodéru......TEČKA.
5/ Upgrade softu, pokud je nezbytně nutné je samozřejmě přes PC modul a počítač. Můj názor je asi takový, že toto by měla být hlavně doména prodejců a servisů. Např. přestane mi jezdit US diesel, pan Zezulka jako seriózní obchodník mi jako váženému zákazníkovi nabídne výměnu na počkání, protože to mám k němu skoro 200 km. Jelikož má na prodejně pouze dekodéry pro Tauruse, tak ho "přehraje " a než si prohlídnu v Třebechovicích orloj, tak je hotovo.
6/Režim PoM - ano, kromě CV 1 adresa můžete všechna CV programovat přímo na kolejišti. Všechny změny CV jdou do loko, kterou máte navolenou. Výhodou je, že vidíte okamžitou změnu, třeba při programování rozjezdu, brzdění, hlasitosti zvuků......TEČKA.

PROČ MÁM DIGITÁL ? Nevím, kam mě zařadíte :roll: Kolejiště je napájeno tak, abych všude měl cca. 20V. Jako přednost digitálu vidím možnost jezdit s více loko bez nutnosti zřizování úseků, ovládání vyhybek, ovládání funkcí a zvuků, které analogový provoz nenabízí.. Na kolejišti nemám jediný izolovaný úsek, žádná návěstidla, žádné troleje, žádné spínací prvky. Jelikož je naše železnice "rodinná", tak jsem ušetřené peníze za tyto komponenty (pro mě zbytečné) raději investoval do ovladačů. Každý máme svůj, navolíme si mašinu a vyrazíme na trať.....pro nás je to hlavně ZÁBAVA a RELAX !!!
digitalista
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod pepaamisa » úte 27. kvě 2014 22:11:17

G_Zahrada píše:
digitalista píše:Soft samozřejmě upgradovat můžete, je ale otázkou, jestli si třeba kvůli jednomu dekodéru, který jste koupil s mašinou, budete pořizovat soft a programovací modul. Problém je ale většinou opačný, např. dekodér má 16 zvukových funkcí ale vy máte na ovladači jen 4 tlačítka. Nebo že soft centrály neumožňuje programovat některá CV dekodéru Nebo centrála, popř. dekodér neumí programovací režim PoM na trakční koleji, automatické zastavení v zastávce a následný rozjezd.....atd. atd. atd...každopádně by ale neměly být problémy se základními funkcemi.

To je zajímavé........Já se vždy domníval, že digitál si člověk pořizuje proto (když už za to dá ty peníze), aby mohl jednak programovat CV (tedy i zvuky a zastavení v zastávce, zastavení u návěstidla, rozpojování souprav) a také upgradeovat soft (pokud je to nutné a nezbytné) a ne proto aby mohl říkat: jezdím taky na digitál (chápu že se pro druhý případ také pár jedinců najde). :? :?:
PS: Programovací "režim PoM" je že mohu programovat CV na dekodéru přímo na kolejišti a nepotřebuji k tomu programovací kolej a rozhraní PC+PC?

Také se zeptám pane G Zahrado proč kritizujete vše, co zde někdo napíše? Zdá se mi to, že cítím trochu ironie z vašich příspěvků, nebo vám ty co si pořídili digitál a třeba ho ani plně nevyužijí, tak trochu leží v žaludku stejně tak jako pan Šiler?
pepaamisa
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned 19. led 2014 14:53:19

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod digitalista » stř 28. kvě 2014 9:34:41

pepaamisa píše:
G_Zahrada píše:
digitalista píše:Soft samozřejmě upgradovat můžete, je ale otázkou, jestli si třeba kvůli jednomu dekodéru, který jste koupil s mašinou, budete pořizovat soft a programovací modul. Problém je ale většinou opačný, např. dekodér má 16 zvukových funkcí ale vy máte na ovladači jen 4 tlačítka. Nebo že soft centrály neumožňuje programovat některá CV dekodéru Nebo centrála, popř. dekodér neumí programovací režim PoM na trakční koleji, automatické zastavení v zastávce a následný rozjezd.....atd. atd. atd...každopádně by ale neměly být problémy se základními funkcemi.

To je zajímavé........Já se vždy domníval, že digitál si člověk pořizuje proto (když už za to dá ty peníze), aby mohl jednak programovat CV (tedy i zvuky a zastavení v zastávce, zastavení u návěstidla, rozpojování souprav) a také upgradeovat soft (pokud je to nutné a nezbytné) a ne proto aby mohl říkat: jezdím taky na digitál (chápu že se pro druhý případ také pár jedinců najde). :? :?:
PS: Programovací "režim PoM" je že mohu programovat CV na dekodéru přímo na kolejišti a nepotřebuji k tomu programovací kolej a rozhraní PC+PC?

Také se zeptám pane G Zahrado proč kritizujete vše, co zde někdo napíše? Zdá se mi to, že cítím trochu ironie z vašich příspěvků, nebo vám ty co si pořídili digitál a třeba ho ani plně nevyužijí, tak trochu leží v žaludku stejně tak jako pan Šiler?


Bez pana G_Zahrada si nedokáži toto fórum představit. Trocha ironie v příspěvcích je.....někdy reakce začíná " Snad jsem vás nevykolejil". Pravda, je to zapřísáhlý RC analog (dodnes nevím, co si mám pod tím pojmem představit). Digitální řízení mít nikdy nechce, ale zajímá se a diskutuje o něm nejvíce. jednou si ten "digitál" stejně pořídí. :lol:
K fóru všeobecně - je zde spousta názorů a reakcí, které mi připadají nesmyslné a zbytečné. Myslím, že každý by měl přemýšlet nad tím, než sem vystaví příspěvek, co do něj vlastně napsal a chce tím říci. TEČKA.
digitalista
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod G_Zahrada » stř 28. kvě 2014 18:40:33

digitalista píše:Podrobněji reagovat by bylo psaní na celý den. Takže jednoduše :
1/ programovat CV - pokud koupíte loko v digitálu a není vaše první, tak přeprogramujete pouze CV 1 adresu (nepotřebujete žádný PC modul ani počítač, měla by to umět každá centrála) a jedete. Pokud vlastníte loko, která umožňuje přímou instalaci dekodéru a koupíte dekodér, nebo loko+zvukový dekodér pro tento model, nainstalujete, zase přeprogramujete CV 1 a jedete. Vše ostatní je nastaveno od výrobce. TEČKA.
2/ Na zvuku není co programovat..........možná přiřazení jednotlivých zvuků pod jiná tlačítka. Nevím, proč bych to ale dělal..........TEČKA.
3/ Zastavení v zastávce a u návěstidla. To samozřejmě samotná centrála neřeší, k tomu potřebuji další komponenty. .......TEČKA.
4/ Rozpojování souprav. Pokud myslíte např. spřáhlo Massoth, je to jen další komponent jako např. žárovky osvětlení, kouřový generátor ovládaný přes některý z funkčních výstupů dekodéru......TEČKA.
5/ Upgrade softu, pokud je nezbytně nutné je samozřejmě přes PC modul a počítač. Můj názor je asi takový, že toto by měla být hlavně doména prodejců a servisů. Např. přestane mi jezdit US diesel, pan Zezulka jako seriózní obchodník mi jako váženému zákazníkovi nabídne výměnu na počkání, protože to mám k němu skoro 200 km. Jelikož má na prodejně pouze dekodéry pro Tauruse, tak ho "přehraje " a než si prohlídnu v Třebechovicích orloj, tak je hotovo.
6/Režim PoM - ano, kromě CV 1 adresa můžete všechna CV programovat přímo na kolejišti. Všechny změny CV jdou do loko, kterou máte navolenou. Výhodou je, že vidíte okamžitou změnu, třeba při programování rozjezdu, brzdění, hlasitosti zvuků......TEČKA.

PROČ MÁM DIGITÁL ? Nevím, kam mě zařadíte :roll: Kolejiště je napájeno tak, abych všude měl cca. 20V. Jako přednost digitálu vidím možnost jezdit s více loko bez nutnosti zřizování úseků, ovládání vyhybek, ovládání funkcí a zvuků, které analogový provoz nenabízí.. Na kolejišti nemám jediný izolovaný úsek, žádná návěstidla, žádné troleje, žádné spínací prvky. Jelikož je naše železnice "rodinná", tak jsem ušetřené peníze za tyto komponenty (pro mě zbytečné) raději investoval do ovladačů. Každý máme svůj, navolíme si mašinu a vyrazíme na trať.....pro nás je to hlavně ZÁBAVA a RELAX !!!


Jo jako výsledná zpráva mi tohle docela stačí. Pokud chcete abych Vás někam zařadil - zařazovat Vás nikam nebudu. Jen se ptám, protože jsem zahradní digitál nikdy neprogramoval a u Šilera na stránkách se tohle moc nedovím. Tedy dík za info.
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod G_Zahrada » stř 28. kvě 2014 18:49:15

pepaamisa píše:Také se zeptám pane G Zahrado proč kritizujete vše, co zde někdo napíše? Zdá se mi to, že cítím trochu ironie z vašich příspěvků, nebo vám ty co si pořídili digitál a třeba ho ani plně nevyužijí, tak trochu leží v žaludku stejně tak jako pan Šiler?

Zdá se že jste nic nepochopil. Zkusím to zopakovat: Měl jsem 5 dodavatelů LGB (od r. 2003): Zahradní železnice Drásov, Modelová železnice Děčín (firmu zavřeli), E-Bay.de, Šiler-drahservis a Modellbahn Sebnitz. Šiler vycházel co do kvality dodávek (i reklamací) jako nejhorší, ale Vy u něj můžete klidně nakupovat a objednávat. :mrgreen:
Jinak digital nemám a proto se ptám a jestli to pochopil někdo jinak je to bohužel jeho věc. :idea:

digitalista píše:Bez pana G_Zahrada si nedokáži toto fórum představit. Trocha ironie v příspěvcích je.....někdy reakce začíná " Snad jsem vás nevykolejil". Pravda, je to zapřísáhlý RC analog (dodnes nevím, co si mám pod tím pojmem představit). Digitální řízení mít nikdy nechce, ale zajímá se a diskutuje o něm nejvíce. jednou si ten "digitál" stejně pořídí. :lol:
K fóru všeobecně - je zde spousta názorů a reakcí, které mi připadají nesmyslné a zbytečné. Myslím, že každý by měl přemýšlet nad tím, než sem vystaví příspěvek, co do něj vlastně napsal a chce tím říci. TEČKA.

No jsem rád že jste to vzal s humorem. :lol: Ptám se na to co není u Šilera a chybí tam toho docela dost a navíc je to dnes nepřehledné. Tečka.
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod lokomotiva-g » stř 28. kvě 2014 20:16:45

Dobrý den, toto forum sleduji od založení, tak už jsem se také musel už přihlásit. Jen krátce k digitální řízení kolejiště. 99% modelářů ho používá jen pro to aby mohl jezdi svíce lokomotivami a nemuseli dělit úseky a na ovládaní výhybek. Zahrádkář G se si stému co nabízí tak využívá okolo 10% co digital umožně. Změnu CV tak provádějí maximálně do 5 až 6 změn. V ČR ve větším míře využívají digitální systém jenom: Výtopna, Cukrárna Butovice, kolejiště na Smíchově HO. V Evropě taky 80% lokomotiv se pořád dodává jen v analogovém provedení. Třeba firma PIKO od roku 2008 teprve letos 2014, bude mít první digitální lokomotivou V60 a to ještě v setu!!!!
Trošku k programování k CV 17,18,29,49 tyto CV by se měli dobře spočítané bity aby vše dobře fungovalo.

Dávám všem za pravdu že pro odpočinek, automatizovaný provoz není ta správná zábava. :lol:

PS: Velice mě mrzí že 99% modelářů sem nepíše své zkušenosti, já jsem do dneška také nepsal, ale už se polepším, jsem Petr :!:
lokomotiva-g
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř 28. kvě 2014 19:42:22

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod digitalista » stř 28. kvě 2014 21:56:20

G_Zahrada píše:
digitalista píše:Podrobněji reagovat by bylo psaní na celý den. Takže jednoduše :
1/ programovat CV - pokud koupíte loko v digitálu a není vaše první, tak přeprogramujete pouze CV 1 adresu (nepotřebujete žádný PC modul ani počítač, měla by to umět každá centrála) a jedete. Pokud vlastníte loko, která umožňuje přímou instalaci dekodéru a koupíte dekodér, nebo loko+zvukový dekodér pro tento model, nainstalujete, zase přeprogramujete CV 1 a jedete. Vše ostatní je nastaveno od výrobce. TEČKA.
2/ Na zvuku není co programovat..........možná přiřazení jednotlivých zvuků pod jiná tlačítka. Nevím, proč bych to ale dělal..........TEČKA.
3/ Zastavení v zastávce a u návěstidla. To samozřejmě samotná centrála neřeší, k tomu potřebuji další komponenty. .......TEČKA.
4/ Rozpojování souprav. Pokud myslíte např. spřáhlo Massoth, je to jen další komponent jako např. žárovky osvětlení, kouřový generátor ovládaný přes některý z funkčních výstupů dekodéru......TEČKA.
5/ Upgrade softu, pokud je nezbytně nutné je samozřejmě přes PC modul a počítač. Můj názor je asi takový, že toto by měla být hlavně doména prodejců a servisů. Např. přestane mi jezdit US diesel, pan Zezulka jako seriózní obchodník mi jako váženému zákazníkovi nabídne výměnu na počkání, protože to mám k němu skoro 200 km. Jelikož má na prodejně pouze dekodéry pro Tauruse, tak ho "přehraje " a než si prohlídnu v Třebechovicích orloj, tak je hotovo.
6/Režim PoM - ano, kromě CV 1 adresa můžete všechna CV programovat přímo na kolejišti. Všechny změny CV jdou do loko, kterou máte navolenou. Výhodou je, že vidíte okamžitou změnu, třeba při programování rozjezdu, brzdění, hlasitosti zvuků......TEČKA.

PROČ MÁM DIGITÁL ? Nevím, kam mě zařadíte :roll: Kolejiště je napájeno tak, abych všude měl cca. 20V. Jako přednost digitálu vidím možnost jezdit s více loko bez nutnosti zřizování úseků, ovládání vyhybek, ovládání funkcí a zvuků, které analogový provoz nenabízí.. Na kolejišti nemám jediný izolovaný úsek, žádná návěstidla, žádné troleje, žádné spínací prvky. Jelikož je naše železnice "rodinná", tak jsem ušetřené peníze za tyto komponenty (pro mě zbytečné) raději investoval do ovladačů. Každý máme svůj, navolíme si mašinu a vyrazíme na trať.....pro nás je to hlavně ZÁBAVA a RELAX !!!


Jo jako výsledná zpráva mi tohle docela stačí. Pokud chcete abych Vás někam zařadil - zařazovat Vás nikam nebudu. Jen se ptám, protože jsem zahradní digitál nikdy neprogramoval a u Šilera na stránkách se tohle moc nedovím. Tedy dík za info.


tím zařazením jsem myslel, že bych měl být nejspíš zařazen do skupiny, která digitál má, protože ho má a jen jezdí.....
To, že se ptáte, je v pořádku. Já, když jsem kupoval v roce 2001 digital, tak jsem předtím skoro dva roky sháněl informace ! A tenkrát se toho moc "nevygooglovalo" Já taky nijak moc neprogramuju a že se nikde moc nedovíte ? Venku je servis a programování největší kšeft. proč by někdo své znalosti nabízel zadarmo, že.A v dnešní době, kdy produkce z 1 čtvrtletí je dnes už stará ? Když si vezmu návod na LGB se zvukem, dříve byla popsána u dekodéru CV až do 94. Dneska 1,2,3,4,5 a 29. A proč není nic podrobněji na našich stránkách. nikoho to neuživí, tak se tím nezabývá. náš trh je trochu jiný než německý.
digitalista
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod digitalista » stř 28. kvě 2014 22:38:27

G_Zahrada píše:
pepaamisa píše:Také se zeptám pane G Zahrado proč kritizujete vše, co zde někdo napíše? Zdá se mi to, že cítím trochu ironie z vašich příspěvků, nebo vám ty co si pořídili digitál a třeba ho ani plně nevyužijí, tak trochu leží v žaludku stejně tak jako pan Šiler?

Zdá se že jste nic nepochopil. Zkusím to zopakovat: Měl jsem 5 dodavatelů LGB (od r. 2003): Zahradní železnice Drásov, Modelová železnice Děčín (firmu zavřeli), E-Bay.de, Šiler-drahservis a Modellbahn Sebnitz. Šiler vycházel co do kvality dodávek (i reklamací) jako nejhorší, ale Vy u něj můžete klidně nakupovat a objednávat. :mrgreen:
Jinak digital nemám a proto se ptám a jestli to pochopil někdo jinak je to bohužel jeho věc. :idea:

digitalista píše:Bez pana G_Zahrada si nedokáži toto fórum představit. Trocha ironie v příspěvcích je.....někdy reakce začíná " Snad jsem vás nevykolejil". Pravda, je to zapřísáhlý RC analog (dodnes nevím, co si mám pod tím pojmem představit). Digitální řízení mít nikdy nechce, ale zajímá se a diskutuje o něm nejvíce. jednou si ten "digitál" stejně pořídí. :lol:
K fóru všeobecně - je zde spousta názorů a reakcí, které mi připadají nesmyslné a zbytečné. Myslím, že každý by měl přemýšlet nad tím, než sem vystaví příspěvek, co do něj vlastně napsal a chce tím říci. TEČKA.

No jsem rád že jste to vzal s humorem. :lol: Ptám se na to co není u Šilera a chybí tam toho docela dost a navíc je to dnes nepřehledné. Tečka.


Já k tomu asi toto-
1/ NIKDY nebude mít český obchodník takové podmínky jako německý. Už jen proto, že nemá kapitál na rozjezd prodeje, u nás ten trh prostě není a obchodník nemá takovou marži, aby se dostal na německé ceny renomovaných prodejců.
2/ Nikdo není takový borec, aby věděl všechno. A prezentovat to nějakým rozumným způsobem na netu je taky dost náročné, hlavně časově. co se týká pana Šilera, myslím, že pro zahradní železnici u nás toho udělal dost. Když jsem (celkem asi pětkrát), zavolal v době, kdy měl čas, poradil. Když sledujete jeho aktivity v dnešní době, musí vám být jasné, že ten čas prostě není.
3/ G-Zahrado, váš zájem mě těší. Rozhodování v současné době je velmi těžké. informací jsou mraky, troufám si tvrdit, že třetina je naprosto zcestných a každý, hlavně z obchodníků, tlačí to "svoje".jestli Vás to opravdu zajímá, přijeďte se podívat.....TEČKA
digitalista
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

Re: Opravy od Massoth

Příspěvekod digitalista » stř 28. kvě 2014 23:02:25

lokomotiva-g píše:Dobrý den, toto forum sleduji od založení, tak už jsem se také musel už přihlásit. Jen krátce k digitální řízení kolejiště. 99% modelářů ho používá jen pro to aby mohl jezdi svíce lokomotivami a nemuseli dělit úseky a na ovládaní výhybek. Zahrádkář G se si stému co nabízí tak využívá okolo 10% co digital umožně. Změnu CV tak provádějí maximálně do 5 až 6 změn. V ČR ve větším míře využívají digitální systém jenom: Výtopna, Cukrárna Butovice, kolejiště na Smíchově HO. V Evropě taky 80% lokomotiv se pořád dodává jen v analogovém provedení. Třeba firma PIKO od roku 2008 teprve letos 2014, bude mít první digitální lokomotivou V60 a to ještě v setu!!!!
Trošku k programování k CV 17,18,29,49 tyto CV by se měli dobře spočítané bity aby vše dobře fungovalo.

Dávám všem za pravdu že pro odpočinek, automatizovaný provoz není ta správná zábava. :lol:

PS: Velice mě mrzí že 99% modelářů sem nepíše své zkušenosti, já jsem do dneška také nepsal, ale už se polepším, jsem Petr :!:


Velmi dobře napsáno. Já se hrdě hlásím k těm 99% změna CV taky souhlasím. K využívaným digitálním systémům bych přidal ještě "Zababov" K výtopně a ostatním bych snad ještě dodal, že se jedná o plně programovaný automatický provoz.
Programování CV 17,18,29,49 - Otevřu návod k LGB 21392 RhB Museum Triebwagen a - CV 17 chybí, CV 18 chybí, CV 29 je, protože patří do standartu podle NMRA DCC a CV 49 je hodnota výstupního napětí pro F1 - TAK A TEĎ BABO RAĎ !!!
digitalista
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

PředchozíDalší

Zpět na Digitalizace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron


Sponzor fóra je firma Vlaky Zezulka


Blog Zahradní železnice blog-zahardni-zeleznice