Novinky roku 2014

Novinky roku 2014

Příspěvekod Vlaky Zezulka » pon 13. led 2014 19:47:17

Firma LGB zveřejnila dne 13.1.2014, novinky a ceník pro rok 2014. Hodně vagonů už má kovová kolečka.
41039.jpg


http://www.vlakyzezulka.cz/blog/novinky-lgb-pro-rok-2014/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Vlaky Zezulka
Administrátor
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 02. bře 2013 1:08:38
Bydliště: Běleč nad orlicí 115

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod G_Zahrada » úte 14. led 2014 8:02:15

Vlaky Zezulka píše:Firma LGB zveřejnila dne 13.1.2014, novinky a ceník pro rok 2014. Hodně vagonů už má kovová kolečka.
41039.jpg


http://www.vlakyzezulka.cz/blog/novinky-lgb-pro-rok-2014/

S těmi cenami za Toy-Train snad "upadli na hlavu". Nechat za cisternu cca 3000,-, to si ji člověk vyrobí sám. :idea: Jestli také ta V100 dole má stejný pohon jako E10, tak je to určitý začátek konce LGB (tyhle podvozky a tvárnice nebrat :idea: - Jáchyme hoď ho do stroje). Ještěže výrobci domácí modelové železnice nevymýšlí podobné ptákoviny.
Výroba plastových dvojkolí u LGB tedy definitivně končí
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod GKarel » úte 14. led 2014 13:41:03

Podle toho co píšou bude mít E 10 i V 100 všechny nápravy poháněny, tak uvidíme. Ty kovové kola na vagonech, už bylo načase.
GKarel
 
Příspěvky: 223
Registrován: sob 16. bře 2013 16:19:16

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod G_Zahrada » úte 14. led 2014 20:01:04

GKarel píše:Podle toho co píšou bude mít E 10 i V 100 všechny nápravy poháněny, tak uvidíme. Ty kovové kola na vagonech, už bylo načase.

Mě ty plasťáky v zásadě nevadily - používám převážně dvouosé vozy a nejsou s nimi problémy a pokud jsou příčinou vyšší prodejní ceny dvouosých vozů, tak to asi není moc dobrý nápad. Uživatelé LGB budou kupovat podvozky LGB a plastová dvojkolí jinde a budou si vozy stavět sami. :idea: Koukal jste na tu doporučenou cenu cisterny Toy-Train (udělali z Toy-Train Feuerwehr-Kesselwagen DR) za cca 3000,- peněz? :?
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod pepaamisa » čtv 23. led 2014 18:06:42

Podle mého ale na kolejnicích zůstává z plastových kol plastový otěr a zhoršuje sběr proudu, zejména oblouky a výhybky. Od té doby co jsem přezbrojil na kovová se to výrazně zlepšilo mám ale niklované koleje, mosaz se přebrušuje a tím se to vyřeší.
pepaamisa
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned 19. led 2014 14:53:19

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod G_Zahrada » pát 24. led 2014 8:53:57

pepaamisa píše:Podle mého ale na kolejnicích zůstává z plastových kol plastový otěr a zhoršuje sběr proudu, zejména oblouky a výhybky. Od té doby co jsem přezbrojil na kovová se to výrazně zlepšilo mám ale niklované koleje, mosaz se přebrušuje a tím se to vyřeší.

Ten kdo jezdí na doma půdě, tak je mu to jedno. Ten, kdo jezdí na zahradě venku a koleje uklízí (protože musí), tak je mu to taky jedno a ten kdo je má venku a neuklízí tak má čistící loko od LGB a před provozem si to projede i třeba s čistícím vozem (a taky plastová kola neřeší). :idea: (mám na mysli mosazné kolejivo) U niklu musí být člověk opatrnější - to aby jej neobrousil.
Kovová kola mají lepší jízdní vlastnosti v tom, že mají menší valivý i třecí koeficient. :idea:
A jinak je to jak píše digitalista: Jedni koukají zda koleje a kola modelové železnice mají správnou barvu a čistí a druzí hlavně jezdí. Moje maličkost na zahradní železnici hlavně jezdí....... :P
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod pepaamisa » pát 24. led 2014 20:27:08

G_Zahrada píše:
pepaamisa píše:Podle mého ale na kolejnicích zůstává z plastových kol plastový otěr a zhoršuje sběr proudu, zejména oblouky a výhybky. Od té doby co jsem přezbrojil na kovová se to výrazně zlepšilo mám ale niklované koleje, mosaz se přebrušuje a tím se to vyřeší.

Ten kdo jezdí na doma půdě, tak je mu to jedno. Ten, kdo jezdí na zahradě venku a koleje uklízí (protože musí), tak je mu to taky jedno a ten kdo je má venku a neuklízí tak má čistící loko od LGB a před provozem si to projede i třeba s čistícím vozem (a taky plastová kola neřeší). :idea: (mám na mysli mosazné kolejivo) U niklu musí být člověk opatrnější - to aby jej neobrousil.
Kovová kola mají lepší jízdní vlastnosti v tom, že mají menší valivý i třecí koeficient. :idea:
A jinak je to jak píše digitalista: Jedni koukají zda koleje a kola modelové železnice mají správnou barvu a čistí a druzí hlavně jezdí. Moje maličkost na zahradní železnici hlavně jezdí....... :P

Také raději jezdím a s dětmi to ani jinak nejde
pepaamisa
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned 19. led 2014 14:53:19

Re: Novinky roku 2014

Příspěvekod digitalista » pon 27. led 2014 15:08:00

G_Zahrada píše:
pepaamisa píše:Podle mého ale na kolejnicích zůstává z plastových kol plastový otěr a zhoršuje sběr proudu, zejména oblouky a výhybky. Od té doby co jsem přezbrojil na kovová se to výrazně zlepšilo mám ale niklované koleje, mosaz se přebrušuje a tím se to vyřeší.

Ten kdo jezdí na doma půdě, tak je mu to jedno. Ten, kdo jezdí na zahradě venku a koleje uklízí (protože musí), tak je mu to taky jedno a ten kdo je má venku a neuklízí tak má čistící loko od LGB a před provozem si to projede i třeba s čistícím vozem (a taky plastová kola neřeší). :idea: (mám na mysli mosazné kolejivo) U niklu musí být člověk opatrnější - to aby jej neobrousil.
Kovová kola mají lepší jízdní vlastnosti v tom, že mají menší valivý i třecí koeficient. :idea:
A jinak je to jak píše digitalista: Jedni koukají zda koleje a kola modelové železnice mají správnou barvu a čistí a druzí hlavně jezdí. Moje maličkost na zahradní železnici hlavně jezdí....... :P


Niklované koleje mám venku trvale a NIKDY !!! jsem neměl potřebu je brousit. Bohužel, jelikož mám jezírka, tak se občas objeví ptačí trus, stačí omýt vodou.....
digitalista
 
Příspěvky: 189
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13


Zpět na LGB ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků



Sponzor fóra je firma Vlaky Zezulka


Blog Zahradní železnice blog-zahardni-zeleznice