digitalista píše:Mám několik vyhybek Train-line 45 v niklu a dobrý. Výhodou oproti LGB je delší přídržnice a kovový hrot srdcovky, který je možno i napájet.
Nemáte někdo nějaký tip jak napájet - měnit polaritu srdcovky?
digitalista píše:Mám několik vyhybek Train-line 45 v niklu a dobrý. Výhodou oproti LGB je delší přídržnice a kovový hrot srdcovky, který je možno i napájet.
pepaamisa píše:digitalista píše:Mám několik vyhybek Train-line 45 v niklu a dobrý. Výhodou oproti LGB je delší přídržnice a kovový hrot srdcovky, který je možno i napájet.
Nemáte někdo nějaký tip jak napájet - měnit polaritu srdcovky?
pepaamisa píše: .......nezvládá to ani Heidy a ta zas tak krátká není
digitalista píše:Vyhybka Train-line 45 adekvátní velikosti LGB R3. Napájenou srdcovku NEMÁ !A nevím proč by ji měla mít ? Jestliže má LGB srdcovku plastovou, tak není důvod, proč by kovová Tl 45 měla mít napájení ???
pepaamisa píše:digitalista píše:Mám několik vyhybek Train-line 45 v niklu a dobrý. Výhodou oproti LGB je delší přídržnice a kovový hrot srdcovky, který je možno i napájet.
Nemáte někdo nějaký tip jak napájet - měnit polaritu srdcovky?
pepaamisa píše:Výhybky R3 mám několik let, tenkrát do nich žádné napájení nedávali, i když je asi možné ho dodělat. Ten trojúhelník byl už tenkrát z kovu. Problém byl jinde, ulomené napájení jazyků. Na šroubcích jsou naletované vodiče a tam se to ulomilo. Odpoledne vyfotím.
pepaamisa píše:Tak tady jsou fotky výhybky R3 a problémem byly opravdu ulomené drátky napájející jazyky. Dalším problémem bylo špatné doléhání jazyku k opornici, což jsem vyřešil ostrým šroubovákem, kterým jsem strhl nepatrnou hranku na konci plastových pražců. Jazyk sice na konci jezdí po plíšku, ale zhruba uprostřed pohyblivé části jazyku, při zatlačení na jazyk z vrchu docházelo k zaseknutí jazyku cca 1mm před opornicí.
Zpět na Train Line 45 kolejivo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník