Lokomotivy PIKO G

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod digitalista » ned 19. led 2014 21:06:24

Názor na kola dělí modeláře na dvě skupiny.
První partě záleží hlavně na vzhledu, tak odmítá kovová nerezová kola nebo niklovaná, protože to "blbě vypadá" a víc čistí než jezdí.
Druhá parta tyto problémy neřeší, protože chce hlavně jezdit.
Stejné to je s kolejivem..

Já patřím k té druhé.....................................................................
digitalista
 
Příspěvky: 189
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod pepaamisa » ned 19. led 2014 22:37:19

Děkuji vám za odpovědi, článek o nové BR80 jsem našel, ale spíš mě zajímá, zda se vyplatí (kolik stojí a jestli se jízdní vlastnosti zlepší natolik zda to má smysl) výměnu dělat? Pepa
pepaamisa
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned 19. led 2014 14:53:19

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod Vlaky Zezulka » ned 19. led 2014 23:00:26

Původní podvozek jsem měl po třech sezonách venkovního ježdění, mě na lokomotivě odešly převody
. Proto jsem měnil podvozek. Bylo by zajímavé kolik najezdila kilometru? Velký okruh má asi 80 m. Cena podvozku http://www.vlakyzezulka.cz/pohony/2656-motor-se-snekem-.html Můžete se zastavit a vyzkoušet :?:
Vlaky Zezulka
Administrátor
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 02. bře 2013 1:08:38
Bydliště: Běleč nad orlicí 115

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod pepaamisa » stř 22. led 2014 18:28:45

Když přežijete že se mnou přijedou dva čerti (3 a 4 roky) :) , tak klidně a rád, Běleč není daleko (jsem z Chrudimska), alespoň chytím nějakou inspiraci.
pepaamisa
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned 19. led 2014 14:53:19

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod G_Zahrada » stř 22. led 2014 22:43:17

Vlaky Zezulka píše:Původní podvozek jsem měl po třech sezonách venkovního ježdění, mě na lokomotivě odešly převody
. Proto jsem měnil podvozek. Bylo by zajímavé kolik najezdila kilometru? Velký okruh má asi 80 m. Cena podvozku http://www.vlakyzezulka.cz/pohony/2656-motor-se-snekem-.html Můžete se zastavit a vyzkoušet :?:

Stará BR80 vydržela 3 roky. Kolik let to tipujete u té novější BR80 (vylepšené)? :idea:
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod Vlaky Zezulka » stř 22. led 2014 23:14:57

škoda že lokomotivy nemají kilometrovník, kolik najedou než se polámou. Ozubená kola se musejí brát jako spotřební materiál jako u auta brzdové destičky.
Vlaky Zezulka
Administrátor
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 02. bře 2013 1:08:38
Bydliště: Běleč nad orlicí 115

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod G_Zahrada » pát 24. led 2014 8:41:59

Vlaky Zezulka píše:škoda že lokomotivy nemají kilometrovník, kolik najedou než se polámou. Ozubená kola se musejí brát jako spotřební materiál jako u auta brzdové destičky.

Myslel jste tachometr že jo........ :idea: :P
U některých modelů LGB (Steinz, parní tramvaj, 99.2115) jsou ozubená kola až na vždy (dřív se vychodí ložiska)....... :P
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod digitalista » pon 27. led 2014 15:04:24

G_Zahrada píše:
Vlaky Zezulka píše:Původní podvozek jsem měl po třech sezonách venkovního ježdění, mě na lokomotivě odešly převody
. Proto jsem měnil podvozek. Bylo by zajímavé kolik najezdila kilometru? Velký okruh má asi 80 m. Cena podvozku http://www.vlakyzezulka.cz/pohony/2656-motor-se-snekem-.html Můžete se zastavit a vyzkoušet :?:

Stará BR80 vydržela 3 roky. Kolik let to tipujete u té novější BR80 (vylepšené)? :idea:


Jen tři roky ???
digitalista
 
Příspěvky: 189
Registrován: úte 27. srp 2013 10:44:13

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod G_Zahrada » úte 28. led 2014 12:05:28

digitalista píše:
G_Zahrada píše:
Vlaky Zezulka píše:Původní podvozek jsem měl po třech sezonách venkovního ježdění, mě na lokomotivě odešly převody
. Proto jsem měnil podvozek. Bylo by zajímavé kolik najezdila kilometru? Velký okruh má asi 80 m. Cena podvozku http://www.vlakyzezulka.cz/pohony/2656-motor-se-snekem-.html Můžete se zastavit a vyzkoušet :?:

Stará BR80 vydržela 3 roky. Kolik let to tipujete u té novější BR80 (vylepšené)? :idea:


Jen tři roky ???

Starý podvozek BR80 poměrně nic nevydržel, koneckonců u Tauruse to bylo do jisté míry podobné (zejména povrch dvojkolí). P. Šiler (Drah-servis) na to dost nadával :P
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: Lokomotivy PIKO G

Příspěvekod GKarel » úte 28. led 2014 16:49:06

Kola u Piko mašin díky použitému materiálu mají drsnější povrch a proto se na ně líp nabaluje špína s kolejí, proto je třeba je častěji čistit. Já před každým
ježděním venku projedu trať čistícím vozem ( samozřejmě mosazné kolejnice) a nemám problém. Mám v provozu už přes tři roky třeba Piko BR 260 a žádný
ani náznak problémů a to je jediná mašina která mi rozhrne s pluhem v zimě sníh i do stoupání. Ale pravidelně čistím a mažu.
GKarel
 
Příspěvky: 223
Registrován: sob 16. bře 2013 16:19:16

PředchozíDalší

Zpět na Piko lokomotivy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron


Sponzor fóra je firma Vlaky Zezulka


Blog Zahradní železnice blog-zahardni-zeleznice