BR218

o zahradní železnici

BR218

Příspěvekod G_Zahrada » čtv 06. bře 2014 9:33:44

A tuhle znáte?
Obrázek
:lol:
Tady je odkaz na celý obrázek té úzkokolejné BR218 :mrgreen:
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: BR218

Příspěvekod GKarel » čtv 06. bře 2014 10:34:01

Já ji znám je to Henschel z Brohltalbahn. V časopise Gartenbahn profi jsem viděl i celkem jednoduchý postup jak z BR 218, z určitým kompromisem, tuto mašinu
vytvořit. Jsou si dost podobné a Henschel je na metrový rozchod vyráběl do celého světa v různých verzích. O této přestavbě jsem taky uvažoval. Na netu se
dá o této mašině najít celkem dost informací a fotek, tak by to nebyl problém to přestavbu udělat.
GKarel
 
Příspěvky: 223
Registrován: sob 16. bře 2013 16:19:16

Re: BR218

Příspěvekod G_Zahrada » čtv 06. bře 2014 15:02:38

Dík za info (náhodou jsem objevil obrázek, ale nebyl k tomu žádný text). :P Proti normální BR218 DB je to úplná žabička nejen co do délky, ale i zejména co do výkonu. Tady jsou ony údaje výrobce Henchel. Navíc Brohltalbahn tento stroj koupila ve Španělsku (FEVE), kde jej zřejmě nepotřebovali. Jen dopočítat rozměry - délkově by to cca. odpovídalo. :idea: Je s podivem, že tu BR218 Piko nenabídlo v úzkokolejné verzi jako V160. Zřejmě je to těm Němcům asi úplně jedno anebo o tom neví. :? Nechystáte se to předělávat jako tu BR80 Piko?
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad

Re: BR218

Příspěvekod GKarel » čtv 06. bře 2014 16:53:28

Tak střední nárazník Piko k BR 218 dodává a kdyby se jenom přestříkala a pře štítkovala na D 5 Brohltalbahn, tak ze přivřenýma očima je na světě. Ještě k té dráze,
zajímavých mašin tam jezdí víc a jsou tam i zajímavé vagóny. Na fotkách co jsem viděl tam byly i celkem dlouhé nákladní vlaky s kontejnerama, jako by na cement.
A na úzkorozchodkách v Německu nákladní doprava, to už je celkem vzácnost.
GKarel
 
Příspěvky: 223
Registrován: sob 16. bře 2013 16:19:16

Re: BR218

Příspěvekod G_Zahrada » čtv 06. bře 2014 22:30:22

GKarel píše:Tak střední nárazník Piko k BR 218 dodává a kdyby se jenom přestříkala a pře štítkovala na D 5 Brohltalbahn, tak ze přivřenýma očima je na světě.

To jsou tedy houby obchodníci (Piko), že to neuvádějí v datalistu modelu BR218.

GKarel píše: Ještě k té dráze, zajímavých mašin tam jezdí víc a jsou tam i zajímavé vagóny. Na fotkách co jsem viděl tam byly i celkem dlouhé nákladní vlaky s kontejnerama, jako by na cement. A na úzkorozchodkách v Německu nákladní doprava, to už je celkem vzácnost.

Koukal jsem taky na Brohltalbahn na wiki(snad tam nebudou voloviny), kde je o ní zmínka. No určitě je to zajímavý typ pro 1000mm rozchod pro zahradní železnici stejně jako např. kapotová BR199 HSB.
RC-analogový zahrádkář na zahradní železnici a domácí modelová železnice.
Modely Zahradní železnice má delší životnost než např. osobní automobil - nereziví.
Z důvodů neustálých změn pravidel fora (je to nemorální) jsem s tímto forem skončil.
G_Zahrada
 
Příspěvky: 303
Registrován: sob 09. bře 2013 10:50:43
Bydliště: Šalingrad


Zpět na Jiné

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron


Sponzor fóra je firma Vlaky Zezulka


Blog Zahradní železnice blog-zahardni-zeleznice