pepaamisa píše:Já je kupoval v době kdy LGB mělo problém s niklem a navíc pak samo se sebou, Piko nebylo a Thiel nad mé možnosti, takže volba byla jasná, až budu kupovat další třeba zvolím jiné Každopádně minimálně do malých a středních loko budu asi muset namontovat pomocné zdroje, jen mi přijdou teď ty nové zbytečně s velkou kapacitou a i zbytečně velké a i drahé. jestli to dobře chápu překlenou až 30s, i když to se nechá v hodnotách CV nastavit a zkrátit. Kdyby tomu někdo rozuměl asi by to šlo vyřešit levněji a s míň kondenzátorama.
pepaamisa píše:G_Zahrada píše:Kdyžtak vyfotím svoji R5 nebo LGB R1 ze spoda (jak je prošroubováno) a nechám odkaz.
To by bylo fajn rád se přiučím, myslím že by pomohlo i nahradit drát lankem - eliminoval by se tím pohyb při otřesech či jiných pohybech, ale celošroubovaný spoj je z hlediska vodivosti jednoznačně bezproblémový.
G_Zahrada píše:digitalista píše:Vyhybka Train-line 45 adekvátní velikosti LGB R3. Napájenou srdcovku NEMÁ !A nevím proč by ji měla mít ? Jestliže má LGB srdcovku plastovou, tak není důvod, proč by kovová Tl 45 měla mít napájení ???pepaamisa píše:digitalista píše:Mám několik vyhybek Train-line 45 v niklu a dobrý. Výhodou oproti LGB je delší přídržnice a kovový hrot srdcovky, který je možno i napájet.
Nemáte někdo nějaký tip jak napájet - měnit polaritu srdcovky?
Nechci rejpat, ale když kliknete na výhybka Train-Line 45 120cm (R3 LGB) u p. Zezulky, tak na zvěšenině obrázku je vidět mosazný trojúheník vsazený do plastu srdcovky a jak jste zmiňoval sám výše - snad tedy napájení je nebo jde o inovaci-modernizaci anebo to do obrázku p. Zezulka (nebo někdo jiný) přikreslil.
Mňo já osobně bych to moc nerozlišoval a použil bych R3 od LGB (Piko R5 (R7)).
PS: I výhybka TL45 90cm (větší R1 LGB) má v srdcovce ms. vložku nebo je to jen přikresleno do obrázku?
digitalista píše:G_Zahrada píše:Nechci rejpat, ale když kliknete na výhybka Train-Line 45 120cm (R3 LGB) u p. Zezulky, tak na zvěšenině obrázku je vidět mosazný trojúheník vsazený do plastu srdcovky a jak jste zmiňoval sám výše - snad tedy napájení je nebo jde o inovaci-modernizaci anebo to do obrázku p. Zezulka (nebo někdo jiný) přikreslil.
Mňo já osobně bych to moc nerozlišoval a použil bych R3 od LGB (Piko R5 (R7)).
PS: I výhybka TL45 90cm (větší R1 LGB) má v srdcovce ms. vložku nebo je to jen přikresleno do obrázku?
Srdcovka je mosazná. popř. niklovaná s MOŽNOSTÍ napájení. Jak píšete výše. Pro zahradní železnici si také myslím, že srdcovku není nutné napájet. Pravdou může být, že "jedničkáři" jí přes měnič polarity asi napájet budou. Já v kovové srdcovce vidím spíš dlouhou životnost oproti plastové.....
pepaamisa píše:A co ty pomocné zdroje, nemáte někdo nějaký tip na něco jiného jednoduššího než jsou ty nové trojité od massothu?
G_Zahrada píše:digitalista píše:G_Zahrada píše:Nechci rejpat, ale když kliknete na výhybka Train-Line 45 120cm (R3 LGB) u p. Zezulky, tak na zvěšenině obrázku je vidět mosazný trojúheník vsazený do plastu srdcovky a jak jste zmiňoval sám výše - snad tedy napájení je nebo jde o inovaci-modernizaci anebo to do obrázku p. Zezulka (nebo někdo jiný) přikreslil.
Mňo já osobně bych to moc nerozlišoval a použil bych R3 od LGB (Piko R5 (R7)).
PS: I výhybka TL45 90cm (větší R1 LGB) má v srdcovce ms. vložku nebo je to jen přikresleno do obrázku?
Srdcovka je mosazná. popř. niklovaná s MOŽNOSTÍ napájení. Jak píšete výše. Pro zahradní železnici si také myslím, že srdcovku není nutné napájet. Pravdou může být, že "jedničkáři" jí přes měnič polarity asi napájet budou. Já v kovové srdcovce vidím spíš dlouhou životnost oproti plastové.....
Mňo, když přiměřeně zaprší a vy jezdíte, tak takováto srdcovka dělá slušný rozkladný článek. A když je těch výhybek řekněme 20.....
Slušný rozkladný článek při dešti dělá již R1 LGB. A je to znát na napájecím napětí.
PS: Moje maličkost jezdí za každého počasí (musí). Ostaní samozřejmě nemusí a mohou klidně vyčkat sucha, zejména tehdy, pokud mají kovové srdcovky (tak asi 2 hodiny).
digitalista píše:G_Zahrada píše:Mňo, když přiměřeně zaprší a vy jezdíte, tak takováto srdcovka dělá slušný rozkladný článek. A když je těch výhybek řekněme 20.....
Slušný rozkladný článek při dešti dělá již R1 LGB. A je to znát na napájecím napětí.
PS: Moje maličkost jezdí za každého počasí (musí). Ostaní samozřejmě nemusí a mohou klidně vyčkat sucha, zejména tehdy, pokud mají kovové srdcovky (tak asi 2 hodiny).
Co myslíte "rozkladným článkem" ? V dešti nejezdím, tak nemám zkušenosti..........
Zpět na Train Line 45 kolejivo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník